FT-Y1 front500

Free The Tone FLIGHT TIME FT-1Y

販售經銷商

 

大量累積結合模擬和數位技術的知識,使用32-bit精確DSP高速運算,我們所研發的高品質的延遲效果器 FLIGHT TIME誕生了,這顆效果器能夠實現的遠遠超過其他踏板類型延遲效果器。FLIGHT TIME追求聲音的質量與著名的經典RACK型高品質延遲元件,不使用模擬與建模。FLIGHT TIME還實現了兩個突破性的功能:世界第一的實時BPM解析與延遲時間偏移。

實時BPM解析能自動透過當前性能的實時速度,在使用踏板開關輸入速度(BPM)時在±20%的BPM訊息範圍內調整延遲時間。延遲時間偏移功能可以透過輸入所需數值來將延遲時間稍微偏移所設定的BPM。

延遲時間設置較短時,您可以給予高速的印象。反之,更長的延遲設置可以幫助為每個聲音有充足的時間達到渲染效果與更廣泛的表達。FLIGHT TIME延遲效果器,專門提供給追求更好的音質和更高的效果可用性的你,給你更多元的音樂表現。

功能:

HPF (high-pass filter) and LPF (low-pass filter)
Modulation Feature
Sound Hold Function
Rec & Repeat
Trail function
Delay Phase Function
Subdivision Function
Dry On/Off
Boost Function
MIDI Function
Tap-Preferred Mode

規格:

Number of Presets : 99 (User Presets:90, Factory Presets: 9)
Tap Input Feature
Input Impedance: min. 500 kΩ
Output Load Impedance: min. 1 kΩ
Terminals: Standard 1/4″ phone jack (IN, OUT, HOLD)
Power Supply: Dedicated AC adapter
For USA: FA-1220D-JA
For UK: FA-1220D-UK
For Europe: FA-1220D-EU
Power Consumption : 12 VDC, approx. 400mA(max).
Dimensions: 146W × 120.5D × 57H mm (incl. protuberances such as jacks)
Weight: approx. 570 g (excl. accessories)
Accessories: warranty card, manual, AC adapter (FA-1220D-JA/UK/EU), 4× rubber feet

front

rear

 

 


%d 位部落客按了讚: